12

سپتامبر

9 دلیل برای دوست داشتن شورولت کامارو 1LE

[ad_1]

ما ظاهر سنتی چلنجر و ویژگی‌های موستانگ برای سواری روزمره را دوست داریم اما به عنوان اتومبیلی خاص راننده، کامارو پادشاه میدان است.


با احترام فراوان برای داج چلنجر و فورد موستانگ، شورولت کامارو بهترین دینامیک رانندگی را در کلاس دارد؛ اما این موضوع می‌تواند درباره مدل استاندارد بیش از پیش صدق کند. شورولت برای مدل سال 2019 این اتومبیل تریم 1LE را ارائه می‌کند.

شورولت کامارو 2019
ما توانستیم مدتی پشت فرمان کامارو SS 1LE بنشینیم و طی این مدت توانستیم برخی شاخصه‌های لذت‌بخش این اتومبیل را پیدا کنیم. اگر به دنبال خرید یک عضلانی مخصوص پیست با میراث دهه‌ی 60 میلادی هستید این نسخه را از دست ندهید!

شورولت کامارو 2019
ذکر تفاوت‌های بین فورد موستانگ GT مجهز به پکیج پرفورمنس سطح 2 با نسخه‌های ارزان‌تر کاری سخت است؛ اما کامارو چنین مشکلی نداشته و به لطف کاپوت مشکی مدل 1LE از سایر نسخه‌ها متمایز می‌شود. این کاپوت فوق‌العاده جذاب به نظر می‌رسد و قطعاً یکی از جذاب‌ترین ویژگی‌های بصری کامارو محسوب می‌شود.

  • بهبودهای آئرودینامیکی

شورولت کامارو 2019
نسخه‌ی ZL1 1LE دارای واضح‌ترین بهبودهای آئرودینامیکی بوده و در عقب آن می‌توان بال بزرگ دید؛ اما مدل‌های SS، V6 و توربو 1LE همگی دارای ویژگی‌های خاصی همچون اسپویلر عقب مشکی مات و نمای جلوی گیراتر می‌باشند.

  • عناصر آلکانترا

شورولت کامارو 2019
ما طرفدار پر و پا قرص آلکانترا هستیم و کامارو نیز به مقدار فراوان از آن سود برده است. آلکانترای مورد بحث روی فرمان فوق‌العاده و اهرم تعویض دنده بکار رفته و حس و حال جوان‌پسندانه‌ای را به کابین تزریق کرده است.

شورولت کامارو 2019
به جان برنامه ریزان تولید شورولت دعا می‌کنیم زیرا مدل 1LE صرف‌نظر از نوع پیشرانه تنها با گیربکس 6 سرعته دستی در دسترس است. این گیربکس در نزد رانندگان حرفه‌ای طرفداران زیادی دارد.

شورولت کامارو 2019
پکیج 1LE تقریباً با تمامی پیشرانه‌های کامارو همراه می‌شود. شورولت استراتژی همه‌جانبه‌ای را برای این پکیج در پیش گرفته به گونه‌ای که نمونه‌ی قدرتمند ZL1 1LE دارای عناصر آئرودینامیکی سنگینی است. مدل SS 1LE از سیستم تعلیق تطبیق‌پذیر ZL1 1LE سود برده درحالی‌که نسخه‌های V6 و توربو نیز دارای سیستم تعلیق استاندارد SS و ترمزهای قوی‌تر هستند. نتیجه اینکه شاهد تولید چهار اتومبیلی متفاوت هستیم که کاراکتر هندلینگ مشابهی داشته اما کاراکتر آن‌ها تقریباً یکسان است.

شورولت کامارو 2019
ما آرزو داشتیم مدل توربو 1LED صدای بیشتری داشت اما خب این به معنی آرام بودن نیست. تمامی مدل‌های 1LE به‌صورت استاندارد با اگزوز دوحالته عرضه می‌شوند که مخصوصاً در نسخه‌ی SS مجهز به پیشرانه 8 سیلندر 6.2 لیتری تنفس طبیعی دلربایی می‌کند.

  • صندلی‌های ریکارو

شورولت کامارو 2019
صندلی‌های ریکاروی فوق‌العاده به‌صورت آپشن در نسخه‌ی SS قابل خریداری هستند اما در نمونه‌های SS 1LE عادی و ZL1 1LE به‌صورت استاندارد عرضه می‌شوند؛ اما تنها راه برای استفاده از این صندلی‌ها در نسخه‌های توربو و V6 سفارش پکیج 1LE است؛ و حتی با این وجود هم باید پول بیشتری بپردازید که کاملاً ارزشش را دارد.

  • لاستیک‌های پرفورمنس

شورولت کامارو 2019
لاستیک‌ها نیز یکی از مهم‌ترین اجزای اتومبیل بوده و پکیج 1LE نیز نسبت به آن‌ها بی‌تفاوت نبوده است. مدل‌های توربو و V6 از لاستیک‌های گوودیر ایگل F1 سود می‌برند درحالی‌که مدل SS دارای لاستیک‌های کمی بزرگ‌تر ایگل F1 سوپرکار بوده و مدل ZL1 1LE از لاستیک‌های ایگل F1 RS برخوردار است. این لاستیک‌ها مخصوص تابستان هستند و اگرچه مالکان کامارو احتمالاً از لاستیک‌های بهتری در پیست استفاده خواهند کرد اما گوودیر نیز نقطه شروع خوبی است.

  • ترمزهای بزرگ‌تر

شورولت کامارو 2019
حتی کم‌توان‌ترین کاماروی 1LE نیز از ترمزهای برمبوی 4 پیستونه در بخش جلو استفاده می‌کند. در نسخه‌ی SS شاهد 6 پیستون در جلو و 4 پیستون در عقب خواهید بود. همین ترمزها در نسخه‌ی ZL1 1LE نیز به چشم می‌خورند اما خب این مدل دارای روتورهای بزرگ‌تر می‌باشد.

منبع: Motor1

[ad_2]

متأسفم، نظرات این نوشته بسته است..