4

ژوئن

نقاط قوت و ضعف نیسان پث فایندر 2018


نیسان پث فایندر یک اسب کاری خانوادگی است که دقیقاً هر آنچه را که انتظار دارید انجام می‌دهد.
پث فایندر در مدل سال 2017 خود به‌روز شده و در سال جاری نیز برخی تغییرات را تجربه کرده است. این کراس اوور در کلاس خود خیلی برجسته نیست و البته این مشکلی ایجاد نمی‌کند. نیسان می‌داند که مشتریان تنها به دنبال اتومبیلیی راحت و دوستدار خانواده هستند و البته پث فایندر در این دو فاکتور واقعاً خوش می‌درخشد.


یکی از نویسندگان اتو گاید می‌گوید:

اگرچه پث فایندر یک اتومبیلی برجسته نیست اما یک‌چیزی را به خوبی انجام می‌دهد و آن ارائه همه‌چیز با زرق و برق کم و بی حاشیه بودن است.


در ادامه شما را با نقاط قوت و ضعف این کراس اوور ژاپنی آشنا می‌کنیم. با ما همراه باشید.

اولویت بالاتر راحتی:

استفاده از پلتفرم یونی بادی در این نسل از پث فایندر باعث ایجاد یک مزیت شده است. سواری این اتومبیل برای جذب بدترین دست‌اندازها کاملاً نرم بوده و پیشرانه 6 سیلندر 3.5 لیتری آن با قدرت 284 اسب بخاری باعث می‌شود اتومبیل با کمترین تلاش و زحمت سرعت بگیرد. گیربکس CVT پث فایندر که رفتار خوبی دارد به انتقال نرم قدرت کمک کرده و باعث می‌شود صدای زیادی از پیشرانه به گوش نرسد.

دوستدار خانواده بودن:

دید وسیع و وجود پورت‌های زیاد USB در سراسر کابین باعث شده این اتومبیل برای خانواده‌هایی که اکثر وقت خود را در اتومبیل می‌گذرانند عالی باشد. مدل سال 2018 پث فایندر همچنین دارای سیستم هشدار درب عقبی است که به رانندگان در صورت فراموشی و خروج از اتومبیل یادآوری می‌کند کودکی در اتومبیل نشسته است.

محفظه بار جادار:

مأموریت دوستدار خانواده بودن پث فایندر با وجود محفظه بار 2260 لیتری ادامه یابد. قطعاً این میزان فضا برای حمل همه نوع اسباب و وسایل و برآورده ساختن نیازهای یک خانواده کافی بوده و البته با محفظه بار اتومبیلهای بزرگ‌تری همچون هوندا پایلوت و تویوتا هایلندر برابری می‌کند.

ارزش واضح در برابر مبلغ پرداختی:

قیمت مدل پایه S این اتومبیل از 31765 دلار آغاز شده و به 44985 دلار در نسخه تمام فول پلاتینیم با سیستم چهار چرخ محرک می‌رسد. این اتومبیل چند هزار دلار ارزان‌تر از برخی رقبا بوده و حتی برخی از رقبای این اتومبیل در تریم های فول خود قیمت بالاتر از 50 هزار دلاری دارند.

راحتی بیش از حد:

هیچ خریداری در این کلاس انتظار پرفورمنس بالا از یک کراس اوور را ندارد اما فرمان بسیار سبک پث فایندر هرگز در سرعت‌های بالا سفت نمی‌شود. این امر باعث شده پث فایندر کمی احساس ترسناکی داشته باشد و این احساس در هنگام تغییر جهت‌ها و گردش‌ها تشدید می‌شود. فرمان سبک ترکیب شده با شاسی راحت باعث می‌شود پث فایندر از نظر هیجان رانندگی یک کابوس باشد.

سیستم اطلاعات سرگرمی از مد افتاده:

این اتومبیل از نظر تکنولوژی صوتی و ایمنی در سطح قابل قبولی قرار دارد اما اینترفیس بکار رفته برای دسترسی به تمامی این موارد از مد افتاده هستند. سیستم اطلاعات سرگرمی پث فایندر که توسط دکمه‌هایی قدیمی احاطه شده‌اند با یک صفحه‌نمایش از مد افتاده همراه بوده و کل تنظیمات آن فاقد نرمی و روانی مشاهده شده در سیستم‌های مدرن‌تر رقباست.

منبع: autoguide

متأسفم، نظرات این نوشته بسته است..