26

سپتامبر

معرفی پژو 3008 و 508 پلاگین هیبریدی جدید

[ad_1]

مصرف‌کنندگان همواره درباره‌ی عدم وجود سیستم چهار چرخ محرک در شاسی‌بلند 3008 گلایه‌مند بودند اما هم‌اکنون نیوز خوشی رسیده و آن اینکه پژو سرانجام این مشکل را حل کرده است. سیستم چهار چرخ محرک پژو که تنها در مدل پرچم‌دار 3008 GT عرضه شده با پیشرانه‌ی بنزینی 1.6 لیتری پیورتک و یک پیشرانه‌ی الکتریکی نصب شده روی اکسل جلو و یکی دیگر در اکسل عقب ترکیب شده است.


پیشرانه‌ی بنزینی قدرت 200 اسب بخاری داشته درحالی‌که هر واحد الکتریکی خروجی 110 اسبی را نشان می‌دهد. با قدرت ترکیبی 300 اسب بخاری، این اتومبیلی چهار چرخ محرک تنها در 6.5 ثانیه از سکون به سرعت 100 کیلومتر در ساعت می‌رسد. به لطف مجموعه باتری 13.2 کیلووات ساعتی، پژو 3008 پلاگین هیبریدی در حالت الکتریکی محدوده حرکتی 60 کیلومتری دارد.


اما سیستم هیبریدی عادی پژو برای کراس اوور 3008 و همچنین لیفت بک و استیشن جدید 508 جدید نیز در دسترس می‌باشد. این سیستم از یک پیشرانه‌ی احتراق داخلی 180 اسبی و تک واحد الکتریکی 100 اسب بخاری تشکیل شده تا به این ترتیب قوای محرکه‌ی 225 اسبی تشکیل شود. این مدل‌های دیفرانسیل جلو از باتری کوچک‌تر 11.8 کیلووات ساعتی استفاده می‌کنند و محدوده حرکتی بیش از 40 کیلومتری در دو مدل جدید 508 را ارائه می‌کنند.

اما با استفاده از شارژر استاندارد می‌توان باتری را در 7 ساعت شارژ کرد درحالی‌که با استفاده از شارژر پرسرعت این زمان به 4 ساعت تقلیل می‌یابد. اگر خیلی عجله داشته باشید می‌توانید زمان شارژ را با شارژ سفارشی 6.6 کیلوواتی به کمتر از 1 ساعت و 45 دقیقه برسانید.

این سه اتومبیلی الکتریکی شده اگرچه امروز معرفی شده‌اند اما تا سه‌ماهه‌ی دوم سال آینده در بازار اروپا موجود نخواهند بود.

[دانلود ویدئو]

[ad_2]

متأسفم، نظرات این نوشته بسته است..