15

سپتامبر

معرفی آئودی A6 آوانت 2019، یک استیشن شیک و اتوخورده!

[ad_1]

در برهه‌ای از زمان، اتومبیلهای استیشن تنها به جنبه‌ی فضای کابین و بار توجه نکرده و طراحی‌های جذابی را به نمایش گذاشتند. برندهای لوکس این رویه را کاملاً دنبال کردند و آئودی یکی از اتومبیلسازانی است که باید به خاطر تولید استیشن‌های جذاب کنونی از آن قدردانی نمود.


آئودی A6 آوانت 2019 یکی از جذاب‌ترین و ناب‌ترین استیشن‌های این روزهای دنیای اتومبیل است. ما شاهد اتومبیلیی لوکس، خوش‌تیپ و کاربردی هستیم؛ و هم‌اکنون گالری جذاب و گسترده‌ای از این اتومبیل منتشر شده و ما می‌توانیم تک‌تک جزئیات آن را تحلیل نماییم.


A6 آوانت جدید به لطف قوس‌های چرخ عضلانی، اورهنگ های کوتاه و خط سقفی که به‌طور مناسبی به سمت عقب کشیده شده اسپورت تر از نسل پیشین دیده می‌شود. ما واقعاً به دنبال مشاهده‌ی نسخه‌ی اسپورت تر RS6 آوانت هستیم که قطعاً نمونه‌ای سطح بالاتر خواهد بود.


با انتشار تصاویر جدید، آئودی همچنین طیف پیشرانه‌های این اتومبیل را تأیید کرده است. A6 آوانت جدید در اروپا با 3 پیشرانه‌ی توربو قابل سفارش خواهد بود. مدل پایه از پیشرانه 2 لیتری TDI استفاده می‌کند که قدرت 204 اسب بخاری داشته و با نام A6 آوانت 40 TDI شناخته می‌شود. مدل بعدی 45 TDI کواترو نام داشته و از پیشرانه 6 سیلندر 3 لیتری TDI با خروجی 231 اسبی استفاده می‌کند. نهایتاً به نسخه‌ی 50 TDI کواترو می‌رسیم که قلب تپنده‌ی 3 لیتری متفاوت با قدرت 286 اسب بخاری دارد.


پیشرانه‌ی 4 سیلندر به گیربکس 7 سرعته S ترونیک دوکلاچه متصل بوده درحالی‌که مدل‌های 6 سیلندر با یک گیربکس 8 سرعته تیپ ترونیک مبدل گشتاور همکاری می‌کنند. این نسخه‌ها همچنین به‌صورت استاندارد دارای سیستم چهار چرخ محرک کواترو و دیفرانسیل مرکزی با قفل شوندگی خودکار می‌باشند.


مدل‌های 3 لیتری TDI دارای دیفرانسیل اسپورتی هستند که به‌صورت فعال اقدام به توزیع گشتاور بین چرخ‌های عقب در زمان عبور از پیچ‌ها می‌کند. اقتصادی‌ترین نمونه‌ی این استیشن لوکس مدل A6 آوانت 40 TDI است که مصرف سوخت ادعایی 4.5 تا 4.9 لیتری در هر صد کیلومتر دارد.


بهبود راندمان این اتومبیل اکثراً به دلیل تکنولوژی هیبریدی ملایمی است که به‌صورت استاندارد در همه‌ی پیشرانه‌ها وجود دارد. پیشرانه‌ی 4 سیلندر از سیستم الکتریکی 12 ولتی استفاده کرده و مدل‌های 6 سیلندر دارای سیستم 48 ولتی هستند. آئودی ادعا می‌کند این سیستم در دنیای واقعی به کاهش 0.7 لیتری مصرف سوخت کمک می‌کند.


آئودی در ماه‌های آینده پیشرانه‌های بنزینی شامل 4 سیلندر 2 لیتری توربو با قدرت 245 اسب بخار را نیز معرفی خواهد کرد.

4 تنظیم برای سیستم تعلیق در دسترس است که شامل سیستم تعلیق استاندارد فولادی-فنری، سیستم تعلیق اسپورت، سیستم تعلیق با کنترل دامپر و سیستم تعلیق بادی تطبیق‌پذیر می‌باشد. سیستم فرمان پذیری چهار چرخ به‌صورت آپشن در دسترس بوده و باعث کاهش دایره گردش A6 آوانت می‌شود. این سیستم همچنین باعث چابک‌تر شدن محصول جدید آئودی در جاده‌های پر پیچ و هم شده و در زمان تعویض لاین ها نیز باعث پایداری بیشتر می‌شود.

این اتومبیل پیش از این قابل سفارش بوده و قیمت آن در آمریکا از 51650 یورو برای مدل پایه آغاز می‌شود. گران‌ترین نسخه که همان 50 TDI کواترو با تریم گرید می‌باشد قیمت پایه‌ی 62850 یورویی دارد.

[دانلود ویدئو]

[ad_2]

متأسفم، نظرات این نوشته بسته است..