29

آوریل

فولکس گلف جدید به‌صورت ملایم هیبریدی می‌شود!





فولکس‌واگن به تکمیل کردن پازل هشتمین نسل از فولکس‌واگن گلف ادامه می‌دهد و این بار اعلام کرده سیستم هیبریدی ملایم 48 ولتی برای آن در حال توسعه است.


فولکس‌واگن در سمپوزیوم سالانه موتور وین اعلام کرد باتری و استارتر ژنراتور سیستم یاد شده با پیشرانه احتراق داخلی یکپارچه خواهند شد.


به عنوان نتیجه، کل سیستم به پیشرانه اجازه خواهد داد تا در وضعیت‌های متفاوت خاموش شود. این سیستم همچنین انرژی بیشتر را همانند انرژی گرفته شده از ترمزها ذخیره کرده و در زمان شروع به حرکت بوست الکتریکی را در اختیار اتومبیل قرار خواهد داد.


فولکس‌واگن تخمین می‌زند گلف نسل هشتم از نظر آلایندگی دی‌اکسید کربن به‌طور قابل‌توجهی پاک‌تر و کم‌مصرف‌تر باشد و با خاموش بودن پیشرانه در برخی شرایط تا سه‌دهم لیتر در مصرف سوخت صرفه‌جویی داشته باشد.


یکی از اعضای هیئت‌مدیره اتومبیلهای سواری فولکس‌واگن می‌گوید: “الکتریکی کردن اتومبیلهای مرسوم به ما اجازه می‌دهد تا مصرف سوخت و آلایندگی را بیش از پیش کاهش دهیم و در عین حال دینامیک اتومبیلها را بهبود بخشیم. ما در حال شروع این فرایند وسیع با پرفروش‌ترین محصول فولکس‌واگن یعنی گلف هستیم. سیستم هیبریدی جدید 48 ولتی مسیر را برای معرفی این تکنولوژی در اتومبیلهای رده میانی باز خواهد کرد.”


نسخه نهایی فولکس‌واگن جدید سال آینده و پیش از ورود به خط مونتاژ در اواخر ماه ژوئن رونمایی خواهد شد. البته اگر فولکس تصمیم به پیش‌نمایش آن در نمایشگاه اتومبیلی پاریس یا ژنو بگیرد خیلی سورپرایز نخواهیم شد.

متأسفم، نظرات این نوشته بسته است..