11

جولای

توسعه دو نسخه هیبریدی هیوندای سانتافه




نسل جدید هیوندای سانتافه به زودی با دو نوع قوای محرکه الکتریکی شده عرضه خواهد شد. این موضوع بخشی از برنامه‌های کره‌ای‌ها به منظور افزایش محصولات الکتریکی و هیبریدی خود می‌باشد.


هیوندای این نیوز را در زمان معرفی جهان سانتافه در بارسلونا تأیید کرده است. اولین نسخه الکتریکی شده مدل هیبریدی مرسوم خواهد بود درحالی‌که نسخه دوم از قوای محرکه پیشرفته‌تر پلاگین هیبریدی سود خواهد برد.

هیوندای سانتافه 2019
اگرچه سانتافه اولین بار است که از چنین قوای محرکه‌ای سود می‌برد اما هیوندای در این زمینه تازه‌کار نیست. هیوندای تمرکز ویژه‌ای روی فروش مدل آیونیک پلاگین هیبریدی داشته هرچند احتمال استفاده از قوای محرکه این اتومبیل در سانتافه کم است. اگرچه احتمال ساخت سیستم هیبریدی جدیدی برای سانتافه وجود دارد اما شانس سود بردن از قوای محرکه 2 لیتری بنزینی کیا اپتیما پلاگین هیبریدی نیز در این شاسی‌بلند محبوب بالاست.

هیوندای سانتافه 2019
اما نسخه هیبریدی مرسوم سانتافه احتمالاً از قوای محرکه برگرفته از کیا نیرو استفاده خواهد کرد.

سانتافه‌ی جدید اوایل این ماه در بریتانیا عرضه شده است و البته مدل‌های نسل قبل آن هنوز با قیمت‌های فضایی در کشورمان جولان می‌دهند. این اتومبیل در ابتدا با پیشرانه دیزلی 2.2 لیتری CRDi که دارای سیستم کاهش کاتالیتیک انتخابی و به دام انداختن NOx و سیستم ذرات DPF می‌باشد عرضه می‌شود. پیشرانه یاد شده قدرت 197 اسب بخاری داشته و نیروی پیشرانه به چرخ‌های جلو یا تمامی چرخ‌ها فرستاده می‌شود.

مشتریانی که به دنبال سانتافه چهار چرخ محرک هستند پذیرای سیستم HTRAC هیوندای هم خواهند بود. این سیستم حالت‌های رانندگی اسپورت، کامفورت و اکو را ارائه می‌کند تا رانندگان بتوانند میزان توزیع گشتاور را تنظیم کنند.

متأسفم، نظرات این نوشته بسته است..