12

جولای

تجربه رانندگی با فورد موستانگ 8 سیلندر 2018 + تصاویر




اگر ماشینها را از نظر ارزش در برابر مبلغ پرداختی و میزان اسب بخار تولیدی به ازای هر کیلوگرم وزن خود سنجش کنید تعداد معدودی از آن‌ها خواهند توانست به پای فورد موستانگ GT برسند. موستانگ نماد آمریکایی‌ها بوده و بهای آن‌ها از حدود 41 هزار پوند آغاز می‌شود. این ماشین قدرت آئودی RS5 را با قیمت A5 دو لیتری عرضه می‌کند.


 تجربه رانندگی با فورد موستانگ 8 سیلندر 2018



با توجه به اصلاحات صورت گرفته در مدل سال 2018 به نظر می‌رسد فورد راضی نشده است. پیشرانه 8 سیلندر 5 لیتری هم‌اکنون قدرت 444 اسب بخاری دارد که 38 واحد بیشتر از قبل بوده و البته این قدرت بیشتر به خاطر بازنگری سیستم سوخت‌رسانی که ترکیبی از تزریق پورت و مستقیم بوده به دست آمده است. با استفاده از یک گیربکس 10 سرعته اتوماتیک، موستانگ ما تنها در 4.3 ثانیه خود را از سکون به سرعت 100 کیلومتر در ساعت می‌رساند. این زمان برای نسخه مجهز به گیربکس دستی 4.6 ثانیه می‌باشد.


 تجربه رانندگی با فورد موستانگ 8 سیلندر 2018



موضوع دیگر اینکه پیشرانه 2.3 لیتری اکوبوست موستانگ قدرت کمتری داشته و قوانین سخت‌گیرانه‌تر آلایندگی باعث شده‌اند قدرت آن با 27 واحد کاهش به 286 اسب بخار برسد.

اما به‌روزرسانی‌های این ماشین تنها به زیر کاپوت ختم نمی‌شوند. سپرهای جلو و عقب جدید، چراغ‌های جلوی نازک‌تر و LED به همراه چهار خروجی اگزوز از جمله تغییرات مدل 8 سیلندر موستانگ هستند. همچنین رینگ‌های 19 اینچی آلیاژی به همراه سه رنگ بدنه جدید هم در دسترس خریداران می‌باشند.


 تجربه رانندگی با فورد موستانگ 8 سیلندر 2018



پلاستیک‌های نرم‌تر روی داشبورد باعث بهبود فضای داخلی شده‌اند اما بزرگ‌ترین و مهم‌ترین داستان در این بخش تکنولوژی‌های بکار رفته است. یک صفحه لمسی 8 اینچی پذیرای سیستم‌های اندروید اتو و اپل کارپلی می‌باشد. موضوع مهم‌تر وجود پشت آمپرهای 12 اینچی جدید بجای نمونه‌های سنتی است که فوق‌العاده به نظر می‌رسد و می‌تواند اطلاعات گوناگونی را نشان دهد.


 تجربه رانندگی با فورد موستانگ 8 سیلندر 2018



سیستم تعلیق نیز دست‌خوش تغییر شده و همه این‌ها به خاطر بهبود سواری موستانگ بوده است. شوک‌های به‌روز شده، میله‌های ضد لغزش کلفت‌تر باعث بهبود سواری ماشین می‌شوند اما موستانگ هنوز هم در شهر کمی ناراحت کننده بوده و در سرعت‌های بالا نیز هرگز رام حس نمی‌شود. البته با استفاده از دامپرهای تطبیقی فورد موستانگ بسیار رضایت‌بخش‌تر از قبل خواهد بود.


 تجربه رانندگی با فورد موستانگ 8 سیلندر 2018



فرمان موستانگ به عنوان یک ماشینی عضلانی کاملاً سنگین بوده و اگرچه احساس چندانی به راننده منتقل نمی‌کند اما به اندازه کافی دقیق است. شاسی متوازن ماشین نیز کار خود را به خوبی انجام می‌دهد.

برخلاف تکنولوژی جدید سیستم تعلیق ما گیربکس 10 سرعته را چندان نمی‌پسندیم. علیرغم تعویض‌های نرم، این گیربکس در امر پاسخ دادن تنبل بوده و هم از نظر معکوس دادن و هم از تعویض‌های پشت فرمان بد عمل می‌کند. گیربکس 6 سرعته دستی با ذات موستانگ 8 سیلندر همخوانی فوق‌العاده‌ای داشته و دقیق‌تر از قبل است.


 تجربه رانندگی با فورد موستانگ 8 سیلندر 2018



موستانگ پیش از فیس لیفت در تست‌های یورو انکاپ نتایج ضعیفی به دست آورده بود زیرا فاقد تکنولوژی‌های ایمنی بود. مدل سال 2018 این ماشین به لطف سیستم پیشگیری از برخورد با تشخیص عابران پیاده و همچنین دستیار حفظ ماشین بین خطوط می‌تواند دو ستاره قبلی را ارتقا دهد.


 تجربه رانندگی با فورد موستانگ 8 سیلندر 2018



فورد موستانگ در بازار ماشینهای اسپورت جایگاه منحصربه‌فردی دارد. این ماشین بسیار قوی‌تر از تویوتا GT86 بوده و بسیار ارزان‌تر از ب ام و M4 است و البته ویژگی‌های لذت‌بخش و بی حاشیه‌ی یک ماشینی دیفرانسیل عقب را با نعره‌های پیشرانه‌ای 8 سیلندر ترکیب کرده است. اگرچه این ماشین از نظر کیفیت ساخت عقب‌تر از برخی رقبای آلمانی است اما از نظر قیمتی کمتر ماشینیی می‌تواند به آن نزدیک شود.


 تجربه رانندگی با فورد موستانگ 8 سیلندر 2018




مشخصات فورد موستانگ GT Fastback 5.0 V8 10 Speed Auto

قیمت: 43165 پوند



پیشرانه: 8 سیلندر 5 لیتری بنزینی



قدرت/گشتاور: 444 اسب بخار/527 نیوتون متر



گیربکس: 10 سرعته اتوماتیک، دیفرانسیل عقب



شتاب صفر تا 100 کیلومتر در ساعت: 4.3 ثانیه



حداکثر سرعت: 250 کیلومتر در ساعت



مصرف سوخت: 12.1 لیتر در هر صد کیلومتر


 تجربه رانندگی با فورد موستانگ 8 سیلندر 2018


 تجربه رانندگی با فورد موستانگ 8 سیلندر 2018


 تجربه رانندگی با فورد موستانگ 8 سیلندر 2018


 تجربه رانندگی با فورد موستانگ 8 سیلندر 2018


 تجربه رانندگی با فورد موستانگ 8 سیلندر 2018

متأسفم، نظرات این نوشته بسته است..