24

جولای

برگزاری نمایشگاه دیترویت در ماه ژوئن (تیر)

[ad_1]



نمایشگاه اتومبیلی بین‌المللی آمریکای شمالی (NAIAS) که ما آن را با نام نمایشگاه دیترویت می‌شناسیم در سال 2018 اوضاع بسیار خوبی داشت زیرا 69 اتومبیل در روزهای مختص اصحاب رسانه معرفی شدند و 5078 نیوزنگار تأیید صلاحیت شده فرصت پوشش نیوزهای مربوطه را بر عهده داشتند. در مقایسه با یک سال پیش، تعداد کل بازدیدکنندگان با رشد اندکی مواجه شد و در روزهای بازدید عمومی به میزان بازدید 809161 نفر رسید.


برنامه‌ریز این رویداد اتومبیلیی یعنی انجمن نمایندگان اتومبیلی دیترویت می‌خواهد این نمایشگاه را نه تنها برای بازدیدکنندگان بلکه برای اتومبیلسازان هم بهتر کند. مقامات نمایشگاه دیترویت تصمیم گرفته‌اند از سال 2020 به بعد این رویداد را از ماه ژانویه (دی) به ماه گرم‌تر ژوئن (تیر) منتقل کنند. این نمایشگاه از سال 2020 به بعد در هشتم ژوئن آغاز بکار خواهد کرد. انجام چنین کاری باعث می‌شود دیترویت دیگر با نمایشگاه CES تداخل نداشته باشد.


این تغییر زمان برگزاری از نظر هزینه‌ها و زمان موردنیاز به نفع اتومبیلسازان خواهد بود. شرکت‌ها قادر خواهند بود 30 تا 40 درصد در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنند و همچنین زمان موردنیاز برای آماده‌سازی حضور در دیترویت از حدود هشت هفته به سه هفته کاهش خواهد یافت.


دست‌اندرکاران برگزاری نمایشگاه دیترویت به خوبی از کمتر شدن علاقه اتومبیلسازان به حضور در چنین رویدادهایی آگاه هستند و به همین دلیل می‌خواهند دیترویت را به مکانی جذاب تبدیل کنند. رندرها و ویدئوی منتشر شده در وب‌سایت رسمی NAIAS پیش‌نمایشی از تغییرات پیش رو را نشان می‌دهند.


برگزاری نمایشگاه دیترویت در ماه ژوئن باعث می‌شود فعالیت‌های اتومبیلسازان در محیط بیرونی بیشتر شود که از جمله آن‌ها می‌توان به رونمایی دینامیک اتومبیلها مشابه فستیوال گوودوود اشاره کرد. همچنین چالش‌های آفرود، خودران و همچنین راندن اتومبیلهای متنوع نیز در برنامه اتومبیلسازان می‌تواند باشد.


با تمامی این تفاسیر، نمایشگاه سال 2019 دیترویت در ماه ژانویه برگزار می‌شود و البته برندهای مشهوری همچون مرسدس، آئودی و BMW در آن حضور نخواهند داشت. از طرف دیگر هیوندای اعلام کرده برنامه‌هایی برای یک رونمایی جذاب دارد.

[ad_2]

متأسفم، نظرات این نوشته بسته است..