20

مه

اینستاگرامی ترین اتومبیلسازان سال 2018


در چند سال اخیر شبکه اجتماعی اینستاگرام محبوبیت فوق‌العاده‌ای بین کاربران پیدا کرده و جای تعجبی ندارد که اتومبیلسازان نیز در این شبکه حضور پررنگی دارند.


اخیراً مطالعه‌ای جالب درباره فعالیت اتومبیلسازان طراز اول جهانی در این شبکه اجتماعی صورت گرفته تا 10 نمونه از اینستاگرامی ترین اتومبیلسازان را معرفی کند.


بجای اینکه تنها به اتومبیلسازانی با بیشترین میزان فالوور اشاره شود، موسسه OSV خواسته بداند کدام اتومبیلسازان بیشترین میزان منشن را در هشتگ های اینستاگرام داشته‌اند. یافته‌های این شرکت شاید کمی سورپرایز کننده باشد مخصوصاً اگر توقع داشته باشید اتومبیلسازان سطح اول و لوکس‌ساز محبوب‌ترین‌های اینستاگرام باشند.

  1. جیپ


با بیش از 10 میلیون هشتگ در اینستاگرام، برند جیپ رتبه دهم اینستاگرامی ترین اتومبیلسازان سال جاری را به خود اختصاص داده است. این اتومبیلساز آمریکایی نه تنها در آمریکا بلکه در سایر نقاط دنیا هم محبوب بوده و 2.7 میلیون فالوور در این شبکه اجتماعی دارد. بدون هیچ‌گونه تعجبی، جیپ رانگلر بیش از دیگر محصولات این شرکت در هشتگ ها حضور داشته است.

  1. لامبورگینی


اتومبیلهای فوق‌العاده لامبورگینی برای بسیاری از افراد رویایی هستند و به همین دلیل است که در اینستاگرام هم بسیار به چشم می‌آیند. با 12.7 میلیون فالوور، لامبورگینی حدود 10.4 میلیون بار هشتگ شده و آونتادور نیز محبوب‌ترین اتومبیلی این برند از نظر میزان هشتگ بوده است.

  1. پورشه


اگرچه پورشه با 10.6 میلیون فالوور طرفدار به نسبت کمتری در مقایسه با لامبورگینی دارد اما این اتومبیلساز آلمانی بیش از پسرعموی ایتالیایی خود منشن شده است. این برند اسپورت ساز در کل حدود 11.4 میلیون بار هشتگ شده و پورشه 911 نیز محبوب‌ترین اتومبیلی این کمپانی در اینستاگرام بوده است.

  1. تویوتا


درحالی‌که پروفایل اینستاگرام تویوتا در آمریکا تنها 1 میلیون فالوور دارد اما ژاپنی‌ها برای هر بازار حساب‌های کاربردی جداگانه‌ای دارند. این اتومبیلساز از نظر هشتگ ها بسیار محبوب است. در مجموع حدود 12.6 میلیون هشتگ به تویوتا کمک کرده‌اند تا رتبه هفتم این لیست جای بگیرد و تویوتا تاکوما هم بیشترین هشتگ را در میان محصولات این کمپانی به خود اختصاص داده است.

  1. مرسدس بنز


مرسدس بنز با تعداد فالوورهایی که بیشتر از لامبورگینی می باشد، کاملاً در اینستاگرام شناخته شده است. این اتومبیلساز آلمانی بیشترین تعداد پست را در مقایسه با سایر اعضای این لیست داشته و حدود 13 میلیون هشتگ آن را به رتبه ششم رسانده‌اند.

  1. فراری


شاید فراری با تعداد 7.5 میلیون فالوور نتواند رقیب سنتی خود یعنی لامبورگینی را شکست دهد اما از نظر تعداد هشتگ دست برتر را دارد. با تعداد هشتگ حدود 13.1 میلیون باری، فراری در رتبه پنجم قرار گرفته و بیشترین منشن نیز برای اتومبیل فراری 559 این کمپانی بوده است.

  1. آئودی


آئودی 11 میلیون فالوور دارد که مرسدس بنز را شکست نمی‌دهد اما حدود 13.2 میلیون بار هشتگ شده که بالاتر از رقیب خود می باشد. شاید این موضوع کمی سورپرایز کننده باشد اما آئودی Q7 محبوب‌ترین اتومبیلی این کمپانی در اینستاگرام می باشد.

  1. فورد


فورد تنها اتومبیلساز دیگر آمریکایی است که اگرچه تنها 3.4 میلیون فالوور داشته اما 16.4 میلیون بار منشن شده که حاکی از محبوبیت بالای آن است. بدون هیچ‌گونه تعجبی، موستانگ بیشترین میزان محبوبیت بین سایر محصولات فورد در این شبکه اجتماعی را داراست.

  1. هوندا


این هوندا است که تمامی اتومبیلسازان ژاپنی را در اینستاگرام شکست می‌دهد. این برند تنها 2.5 میلیون فالوور در اینستاگرام دارد اما 21.8 میلیون بار هشتگ شده و سیویک نیز محبوب‌ترین محصول این شرکت بوده است.

  1. ب ام و


اینستاگرامی ترین اتومبیلساز دنیا ب ام و است که 15.5 میلیون فالوور داشته و این میزان بیش از تمامی اتومبیلسازان حاضر در لیست است. این اتومبیلساز آلمانی 27.9 میلیون بار هشتگ شده که و محبوب‌ترین محصول آن در این شبکه اجتماعی نیز M5 بوده است.

متأسفم، نظرات این نوشته بسته است..