29

آوریل

اخبار صنعت ماشین | سرگردانی مشتریان با توجه به افزایش قیمت محصولات سایپا




گروه ماشینسازی سایپا در حالی قیمت محصولات خود را افزایش داد که این اقدام، سرگردانی مشتریان را به دنبال داشته و دردسرهایی را نیز برای نمایندگی ها ایجاد کرده است.


 سرگردانی مشتریان با توجه به افزایش قیمت محصولات سایپا



برخی مشتریان روز گذشته به منظور تکمیل وجه محصولات پیش فروش شده سایپا و پارس ماشین، به نمایندگی های این دو شرکت مراجعه کرده اما به دلیل اختلال در سایت فروش، موفق به انجام این کار نشده اند. این در شرایطی است که دیروز آخرین مهلت برای تکمیل وجه این دسته از مشتریان بوده است. در چنین شرایطی اما گروه ماشینسازی سایپا در ساعات پایانی دیشب و در حالی که دیگر نمایندگی های شرکت برای تکمیل وجه مشتریان، باز نبوده اند، ناگهان بخشنامه افزایش قیمت محصولات خود را ابلاغ کرده است.

با این شرایط، حالا مشتریان مجبورند برای تکمیل وجه ماشینها، چند میلیون تومان بیشتر پول بپردازند. در واقع سایپایی ها عملا شرایط را برای تکمیل وجه مشتریان مهیا نکرده اند تا حالا مشتریان مجبور باشند محصولات پیش خرید کرده را با قیمت هایی چند میلیون تومان بالاتر تحویل گیرند. حالا نمایندگی های سایپا مانده اند و کلی مشتری برافروخته و شوک زده که باید از امروز پاسخگوی آنها باشند. این در حالی است که اگر سایپایی ها روز گذشته شرایط تکمیل وجه را برای مشتریان فراهم می آوردند، آنها می توانستند محصولات خود را چند میلیون تومان ارزانتر از قیمت های فعلی تحویل بگیرند.

متأسفم، نظرات این نوشته بسته است..